Powered by Blogger.
Bagaimana Mengesan Kamera Tersembunyi di dalam Bilik Percubaan ??



Semasa di hadapan bilik percubaan sila pastikan telefon bimbit anda berada dengan anda dan pastikan bahawa telefon bimbit anda boleh membuat panggilan ........
Kemudian masuk ke dalam bilik percubaan, ambil telefon bimbit anda dan buat panggilan .....
Jika anda tidak boleh membuat panggilan ......!!!!
Terdapat kamera yang tersembunyi ......
Ini adalah disebabkan gangguan kabel fiber optik semasa pemindahan isyarat ......

Sila kemukakan isu ini kepada kawan-kawan anda untuk menyebarkan isu ini kepada
awam ...... Untuk menghalang wanita yang tidak bersalah dari KAMERA TERSEMBUNYI ...........


BAGAIMANA untuk mengesan 2-WAY MIRROR?

Apabila kita melawat tandas, bilik mandi, bilik hotel, bilik persalinan, dan lain-lain, berapa ramai di antara kamu yang tahu dengan pasti bahawa cermin yang seolah-olah biasa yang tergantung di dinding, sebenarnya adalah 2-way mirror, mereka boleh melihat anda , tetapi anda tidak boleh melihat mereka. Terdapat banyak kes orang memasang 2-way mirror di dalam bilik persalinan atau bilik mandi atau bilik tidur perempuan.

Amat sukar untuk mengenal pasti permukaan dengan hanya melihat. Jadi, bagaimanakah cara kita menentukan dengan pasti apakah jenis cermin yang kita lihat sekarang ?

SILA LAKUKAN UJIAN MUDAH INI :

Letakkan hujung kuku anda pada permukaan cermin dan jika ada jarak diantara kuku anda dan imej kuku, maka ia adalah cermin Genuine.

Walau bagaimanapun, jika kuku anda menyentuh imej kuku anda secara TERUS, maka berhati-hati, Ia adalah 2-WAY MIRROR! (Mungkin ada seseorang yang melihat anda dari sudut lain). Jadi ingat, setiap kali anda melihat cermin, lakukan "ujian kuku." Ia tidak melibatkan apa-apa kos. Ia adalah mudah untuk dilakukan.

Ini adalah satu perkara yang benar-benar baik untuk dilakukan. Sebab terdapat jurang pada cermin sebenar, adalah kerana perak di belakang cermin DI BAWAH kaca.

Manakala pada 2-way mirror, perak pada permukaan. Pastikan ia sentiasa dalam fikiran anda! Pastikan dan periksa setiap kali anda masuk ke dalam bilik-bilik hotel.

Sila sebarkan isu ini dengan adik-beradik anda, isteri, anak-anak perempuan, kawan-kawan, rakan sekerja, dan lain-lain

0 comments:

Post a Comment